Veelgestelde Vragen2

Veelgestelde vragen

We streven ernaar om bestellingen binnen 1 tot 3 werkdagen bij je in huis te hebben. Voor 12:00 besteld, is dezelfde dag verstuurd. Wanneer je op vrijdag na 12:00, zaterdag of zondag bestelt, wordt jouw bestelling maandag verstuurd. Let op: in de decembermaand kan de bezorgtijd oplopen door drukte bij onze bezorgdienst en variëren de leverdagen daardoor van maandag t/m zondag.

Ja. De minimum bestelwaarde is € 2,50 (zonder verzendkosten).

Verzendkosten zonder Track & Trace code vanaf € 0,95 met PostNL.
Verzendkosten met Track & Trace code vanaf € 4,50 met PostNL.

Deze verzendkosten staan vast ongeacht het bedrag van de order en zijn dus niet onderhevig aan gratis verzendingsacties. Tijdelijke acties waarbij geen verzendkosten worden berekend, gelden uitsluitend voor adressen in Nederland.

Bij bestellingen boven de € 25,- betalen wij de verzendkosten.

Nee, dat is helaas niet mogelijk, je kunt alleen in onze webshop bestellen. Ons systeem is eenvoudig en gebruikersvriendelijk, maar mocht je nog vragen hebben over hoe je online bestelt, neem dan contact op.

Ja, als je online bestelt ontvang je een bevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Zodra jouw order verzonden wordt, krijg je hier een verzendbevestiging van. Mocht hij niet je inbox zitten, neem dan een kijkje bij je ongewenste email. 

Nee, in principe niet, maar je kunt altijd z.s.m. contact met ons opnemen voor de mogelijkheden.

Ben je niet helemaal tevreden en wil je een artikel retourneren? Geen enkel probleem! Binnen 14 dagen ná ontvangst van de bestelling kun je de artikelen zonder problemen terugsturen (m.u.v. cadeaubonnen). Voeg het ingevulde retourformulier toe aan het pakket, anders word je retour niet in behandeling genomen. Het staat je vrij om je pakketje te verzenden met een pakketdienst naar keuze. Houd bij het terugsturen rekening met het volgende:

Zorg dat je je retourzending binnen 14 dagen ná ontvangst van je bestelling terugstuurt;

De artikelen moeten in de originele staat teruggestuurd worden. Zorg er ook voor dat het geheel goed verpakt is, zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport.

De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening. 

De retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien de verpakking is beschadigd/geopend is of als je zelf getracht hebt een schade te herstellen.

 

Retouradres:
Deco en Co. t.a.v. Retouren
Pasolinistraat 52
1325 SL Almere

 

Je retour wordt na verwerking, per e-mail bevestigd. Terug te storten bedragen worden binnen 7 werkdagen naar je teruggestort.

 

LET OP!
Als je zonder Track & Trace code retour stuurt, zijn wij niet aansprakelijk voor het kwijtraken van post bij PostNL.