Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd? 

We streven ernaar om bestellingen binnen 1 tot 3 werkdagen bij je in huis te hebben.

Let op: in de decembermaand kan de bezorgtijd oplopen door drukte bij onze bezorgdienst en variëren de leverdagen daardoor van maandag t/m zondag.

Is er een minimum bestelwaarde?

 Ja. De minimum bestelwaarde is € 2,50 (zonder verzendkosten).

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten zonder Track & Trace code vanaf € 0,95 met PostNL.
Verzendkosten met Track & Trace code vanaf € 4,50 met PostNL.

Deze verzendkosten staan vast ongeacht het bedrag van de order en zijn dus niet onderhevig aan gratis verzendingsacties.                  Tijdelijke acties waarbij geen verzendkosten worden berekend, gelden uitsluitend voor adressen in Nederland.

Bij bestellingen boven de € 27,50 betalen wij de verzendkosten voor een brievenbuspakket in Nederland.                                                        Bij bestellingen boven de € 35,- betalen wij de verzendkosten voor een pakket in Nederland.

Verzendkosten naar België en Duitsland zonder Track & Trace code vanaf € 1,55 met PostNL.                                                                    Verzendkosten naar België en Duitsland met Track & Trace code € 13,00 met PostNL.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, dat kan, maar wel op afspraak!

Je kunt online bestellen en in de winkelmand aangeven dat je, je bestelling wilt afhalen.

Kan ik per telefoon of e-mail bestellen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk, je kunt alleen in onze webshop bestellen. Ons systeem is eenvoudig en gebruikersvriendelijk, maar mocht je nog vragen hebben over hoe je online bestelt, neem dan contact op.

Krijg ik altijd een bevestiging als ik mijn order plaats?

Ja, als je online bestelt ontvang je een bevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Zodra jouw order verzonden wordt, krijg je hier een verzendbevestiging van. Mocht hij niet je inbox zitten, neem dan een kijkje bij je ongewenste email. 

Ik heb per ongeluk een verkeerd product besteld, kan ik dit nog wijzigen/annuleren?

Nee, in principe niet, maar je kunt altijd z.s.m. contact met ons opnemen voor de mogelijkheden.

Hoe stuur ik een artikel retour?

Ben je niet helemaal tevreden en wil je een artikel retourneren? Geen enkel probleem! Binnen 14 dagen ná ontvangst van de bestelling kun je de artikelen zonder problemen terugsturen (m.u.v. cadeaubonnen). Voeg het ingevulde retourformulier toe aan het pakket, anders word je retour niet in behandeling genomen. Het staat je vrij om je pakketje te verzenden met een pakketdienst naar keuze. Houd bij het terugsturen rekening met het volgende:

Zorg dat je je retourzending binnen 14 dagen ná ontvangst van je bestelling terugstuurt;

De artikelen moeten in de originele staat teruggestuurd worden. Zorg er ook voor dat het geheel goed verpakt is, zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport.

De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening. 

De retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien de verpakking is beschadigd/geopend is of als je zelf getracht hebt een schade te herstellen.

Retouradres:
Deco en Co. t.a.v. Retouren
Pasolinistraat 52
1325 SL Almere

Je retour wordt na verwerking, per e-mail bevestigd. Terug te storten bedragen worden binnen 7 werkdagen naar je teruggestort.

LET OP!
Als je zonder Track & Trace code retour stuurt, zijn wij niet aansprakelijk voor het kwijtraken van post bij PostNL.